اطلاعیه : نحوه دریافت مدارک رویداد

تاریخ ثبت: 1402/10/12

 

 اطلاعیه : نحوه دریافت مدارک رویداد

 

با سلام و احترام 

ضمن تشکر از مشارک ارزشمند تمامی ذینفعان و فعالان حوزه مدیریت بحران کشور در دومین دوره رویداد خواهشمند است پیام ذیل را با دقت مطالعه فرمایید

-1  مدارک پذیرش مقاله :  پژوهشگران محترم پس از پرداخت هزینه ثبت نام مقاله در پنل کاربری می توانند مدارک خود را دریافت نمایند

 -2 مدارک کارگاه ها :  شرکت کنندگان محترم در کارگاره های آموزشی که در سامانه ثبت نام کرده اند از تاریخ 25 دی ماه به بعد از طریق سایت رویداد می توانند مدارک خود را دریافت نمایند

آندسته از شرکت کنندگان در کارگاه که ثبت نام و پرداخت شهریه کارگاه را انجام نداده اند می توانند نسبت به پرداخت شهریه اقدام نموده و با احراز حضور ایشان توسط دبیرخانه گواهی نامه حضور را دریافت نمایند.

-3 فاکتور رسمی غرفه داران : تمامی غرفه داران و شرکت های حاضر در نمایشگاه با ارائه فیش های پرداختی می توانند تا پایان دی ماه نسبت به دریافت فاکتور رسمی از طریق دبیرخانه اجرایی رویداد  اقدام نمایند

-4  تمامی مقالات پذیرفته شده در رویداد پس از ویرایش وبازبینی نهایی نهایتا تا پایان بهمن ماه به چاپ خواهند رسید و از طریق ایمیل به نویسندگان اطلاع داده خواهد شد.

 

باتشکر

دبیرخانه دائمی رویداد مدیریت بحران ایران قوی